lördag 20 februari 2010

Bite me!!

Den lilla (dotra alltså) låg och sov på soffan och så vänder hon sig plötsligt och rullar ur soffan och ned på golvet och sätter sig och ser yrvaken ut.. allt gick bra jag rusade chockad fram till henne för att se så hon var ok och satte mig i soffan där hon legat och hjälpte henne upp från golvet nedanför då känner jag nåt vasst i ryggen fattade inte först vad det var men sen kopplar det.. Det är KATTFAN!!!! Han trodde jag gjorde illa henne och skulle tydligen försvara henne så han BET MIG i ryggen!!! Han skulle på mig igen och igen fick verkligen slänga ett täcke över honom för han gav sig inte och bara var efter mig.. 

Han gjorde såhär en gång förut också när jag skulle skoja med lillan när hon låg på soffkanten på gammelsoffan och så hoppade jag fram och skrämde henne hon ramlade av soffan och slog sig och grät och när jag skulle trösta henne så bet katten mig i fötterna om och om igen!

Antar att man ska vara glad att han ändå vill skydda henne! Men det gjorde ont och var inte roligt att bli anfallen sådär!