tisdag 2 mars 2010

TACK KENZA!!!

Jag vann!!!! Kan ni tänka er att jag faktiskt vann tävlingen hos Kenza och vann en minidator från HP :-) TACK KENZA!! Himla glad blev jag, hade helt slutat tänka på tävlingen och trodde inte jag skulle ha en chans ju förrän jag fick mail om att jag vunnit! Nu kan vi ha en varsin dator och dottern har en alldeles egen liten som hon kan använda i skolan och så.

I övrigt har det faktiskt inte hänt så mkt på senaste tiden, några krockar och en resa till mamma och lite mys med systersonen som var där. Idag är jag tillbaka i vardagen igen och på jobbet. Idag ska jag till frissan efter jobbet och göra slingor, nu ska jag bli blond igen hade tröttnat på o vara brunhårig så jag har sj gjort blondering men ska göra ljusare slingor i det och så måste jag komma ihåg att köpa silvershampo för det är lite gulnyanserat i håret nu inte så farligt men jag tonar gärna ned det lite.

På torsdag ska jag börja träna Zumba på personalgymmet på jobbet, undrar om det är nåt verkligen.. hope so.

Nu ska jag göra nytta för lönen och jobba lite.

Ha det så bra så länge!