fredag 12 mars 2010

Sent en fredagkväll

Vilken liten kelgris hon är lilla Ronja :-) Hon tyr sig mkt till mig vilket gör dotra lite avundsjuk. Vi har myst och ätit fruktsallad, Ronja har inte ätit nånting än, hoppas hon gör det snart iaf.. hon lär ju bli hungrig nån gång.

Sitter i soffan och myser med henne nu och kollar let’s dance röstningen.. hoppas verkligen Willy åker hem nu och att Molly blir kvar.

Sen ska jag fixa lite inför sovarrangemanget inatt, Ronja får sova med oss tjejer i mitt rum så får skrutten sova här ute i vardagsrummet.

Det är fan inte sant!! Willy blev kvar IGEN!!! Vad fan är det med svenska folket???? Willy mot Molly nää fan nu har det gått för långt.

Nåväl.. jag ska ta och gå och sova nu, är trött trött trött och i helgen blir det bara slöande, vi ska kolla lite filmer som jag köpt nya åt henne, Disneyklassiker. Törnrosa, oliver och gänget, aristocats, pongo och de 101 dalmatinerna och landet för längesedan så vi går och köper lite lördagsgodis och kryper upp i soffan sen och myser vi tjejer, jag, dotra och Ronja ;-)

Godnatt nu där ute i cyberrymden.