söndag 7 mars 2010

Fönstershopping

Ja det är vad vi ägnat åt oss idag, blev inga inköp förutom ett träningsband från Stadium så jag kan träna lite här hemma också. För övrigt gick vi mest runt i affärer och tittade och fick lite inspiration inför vårmodet sen satte vi oss på donken och åt lite och vi gick även in i leksaksbutiken och tittade runt lite och hon accepterade helt att vi inte kunde köpa nåt idag. Hittade massa pysselgrejer som jag har lovat att hon ska få nåt av till påsken då vi troligen åker upp till mormor. Har även lovat henne en sparkcykel något hon länge velat ha men har sagt att vi kan inte skaffa den förrän i sommar lr senare i vår när snön är borta.

Nu ska jag bara sitta och surfa lite på internet och ta det lugnt och ta hand om lite tvätt men mest bara ta det lugnt och slappa, det är så skönt. Imorgon är det vardag igen och visst är det skönt ändå förutom att gå upp tidigt. Jag skulle nog bli galen om jag inte jobbade ändå, det är ju behövligt för den psykiska hälsan och socialt.

Oh nu vill jag ändå bara ut och shoppa på mig massa kläder inför våren, längtar tills det är bart ute helt och hållet och slasket är borta så man kan börja använda conversen igen. Längtar tills man slutar frysa hela tiden och man kan ha en tunn jacka och en t-shirt under utan att frysa. Oh sommar vad jag längtar efter dig!