måndag 29 mars 2010

Sent som vanligt..

Sitter här och kommer inte i säng som vanligt.. sen är jag supertrött på morgonen ist och vill inte gå upp när klockan ringer.

Har gått igenom mina räkningar nu och beräknat att jag ligger på minus såklart. Var in på banken i fredags förmiddag för att höra om ett lån och hon sa att hon skulle ta upp det med chefen på e.m då på fredagen och höra av sig till mig idag men hon har inte ringt :-(  Hoppas hon ringer imorgon nu och att hon har ett positivt besked!! Jag behöver verkligen det här banklånet så jag kan betala av alla skulder jag har dragit på mig :-( pga att jag har för mkt kreditupplysningar så ses jag som ej kreditduglig men jag har försökt så desperat att hitta pengar någonstans då det varit stopp hos vanliga banken så att säga. Nu provade jag en annan bank och hoppas hoppas hoppas på det bästa nu!!! Det räddar mig verkligen om jag får lånet.

Nu så är det dags o borsta tänderna och krypa i säng så man kan ta sig upp imorgon.

Godnatt!!!