söndag 28 mars 2010

Depp

Har känt mig så nere hela helgen, har bara velat vara ifred. Har inte öppnat datorn förräns nu för jag har inte orkat. Har gjort en del annat dock och bara varit, igår var vi till stan en sväng och åt lunch på McDonalds och jag tänkte inte på bantning för 5 öre!! Det var skönt faktiskt. Vi hade tänkt gå på earth hour uppträdandet i kungsan men lillan ville hellre vara hemma och mysa i soffan och se körslaget så vi släckte ned här hemma ist och hade bara levande ljus och myste i soffan.

Känner fortfarande att jag helst bara vill vara ifred liksom, och det är jobbigt om man får säga så att ha lillan runt mig hela tiden när jag inte är på jobbet, när jag jobbar är det folk runt mig jämt och hemma är jag med lilla och nu känner jag bara att jag vill skrika låt mig varaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! För jag är aldrig nånsin ensam förutom de 15 min det tar att ta sig till jobbet på morgonen men då är jag ändå på väg nånstans  och samma hem jag skulle vilja vara helt för mig själv en dag och inte tänka på nån annan. Har börjat ta promenader på lunchen på jobbet nu för jag vill vara ifred en stund, orkar helt enkelt inte ha folk runt mig JÄMT behöver vara lite själv. Känner mig deppig helt enkelt och vill inte gå o jobba vill bara ligga hemma och inte göra ett dugg typ. Disken hade stått en evighet tills jag tvingade mig o ta tag i den igår och nu är det ju fullt igen iaf, jag ids inte ta tag i det, jag ids inte göra nånting ju :-(

Var med lillan på simskola och hade tänkt simma under tiden men där trodde jag fel.. det var ju stängt för “vanligt” bad, det var BARA simskola och de höll till även i djupa bassängen så det var bara o gå o duscha av sig och klä sig igen, snopet det kändes.

Ska mysa lite för mig själv här i soffan nu innan det är dags att gå och sova. Usch nu känns allting jättetrist bara.