söndag 21 mars 2010

Tradera

Sitter och budar lite på tradera, har budat på skinnjacka och även ett par röda converse!

NYA!CONVERSE **ALL STAR** Chuck Taylor Röd Stl. 38De är ju såå coola och jag bara måste bara dem!! Auktionen går ut ikväll 22:16 och än så länge har jag högsta budet (410 kr) och det är ju kanonpris om jag får de för det då de går loss på 699kr!

Har även budat på dessa söta rosa conversen åt dotra 

Det är äkta converse och än så länge ligger budet på 249kr och normalpris för juniorstorlekar i affär ligger runt 549kr så det är himla bra pris det med och hon älskar verkligen rosa och lär bli superglad om hon får dessa, hoppas hon kan ha den stl jag har valt att buda på också stl 29 då det  är den stl hon har haft nu i vinter på vinterskor men de här är rätt små i storlekarna sägs det men jag vågar inte chansa på mindre stl heller då fötterna inte blivit mindre över vintern direkt.

Auktionen med skinnjackan går inte ut förrän om några dagar  så det återstår att se nu hur det går där.  Tradera är ju verkligen en super sida att fynda på!!!

Kommer även inhandla svarta converse så då har jag tre par totalt av converse, ett par vita ett par svarta och förhoppningsvis de här röda också. Rött är ju nya färgen att ha i år och de är snygga men jag kan inte välja bara EN färg ju..  variation är bra.

För övrigt så sitter jag hos mamma och är superförkyld :-( och Amira likaså så vi blev kvar här hos mamma då jag inte mår bra nog för jobb och hon mår inte bra nog för dagis ännu då kan vi lika gärna vara sjuka här som hemma hos oss, katterna är ju med oss här så det är ju lugnt.