söndag 14 mars 2010

Söndag kväll.

Jahapp då var det söndag, och slut på helgen, usch.. jag skulle vilja ha åtminstone EN till dag av helg, 2 dagar är på tok för lite.. jobb 4 dagar och ledigt 3 dagar tycker jag vore optimalt.

Är trött nu, vi var ute i solen idag jag promenerade och lillan cyklade, dock fick jag skjuta på henne rätt ofta för hon var trött, när vi kom halvvägs så orkade hon inte mer och grät av trötthet så som tur hade jag mobilen med mig och kunde skicka sms biljett så vi kunde ta t-banan hem därifrån (motvilligt från min sida jag ville gå men hon orkade inte) MEN.. när vi kom in i t-banan och till spärren så fick vi inte åka för vi hade hennes cykel med oss :-o m god liksom den tar ju inte mer plats än en barnvagn för sjutton!!! De som har tvillingvagnar då de tar ju mkt mkt mer plats än en liten barncykel. Han visade verkligen INGEN nåd så att säga den jävla spärrvakten. Hon fick så lov och cykla till nästa station nästan 1km därifrån och hon var sååå slut, där fick vi iaf åka med för spärrvakten. En station hemifrån bara men det gjorde skillnad åt lillan som var så trött. Annars var d skönt att vara ute i solskenet idag.

Imorgon hoppas jag att min lilla minilaptop som jag vann hos KENZA ska komma, enl vad de sagt mig så postades den i onsdags så nu borde den väl komma imorgon och gör den inte det så ska jag maila igen och fråga vad som står på. Troligen kommer även min nya fina skjorta som jag väntat på ett tag och på tis har jag mitt paket från Ellos med fiiin cardigan och ett par andra toppar.

Ska slänga in bilder på lilla Ronja också.. har laddat över från kameran nu.  Gör ett eget inlägg för de bilderna. Tar emot att gå och jobba dels därför också imorgon.. vill vara hemma och gosa med Ronja lite mer ju ;-)