söndag 7 mars 2010

Jag är kär!!!

I en hund!!! Oh vad jag önskar att vi kunde skaffa en hund nu, men då jag är ensam och jobbar heltid vilket innebär 8 timmars arbetsdag + resväg till och från jobbet så går inte detJack Russel :-(

En hund kan man ju inte lämna ensam längre än 5 timmar på en dag så det är otänkbart just nu. Men i framtiden så skulle jag gärna skaffa en Jack Russel valp. När dotra är lite större och kan gå hem själv efter skolan och rasta hunden och så (minns att jag själv brukade rasta vår Golden Retriwer när jag var yngre) så när hon är så pass stor att hon klarar det så kan vi skaffa en hund. Hoppas tiden går snabbt, det vore så härligt med en hund. Jag är uppväxt med hund och en massa andra djur och vill att min dotter också ska få växa upp med djur i familjen. Då jag är singel och inte det blir några barn gjorde direkt så satsar jag på djur istället.

Har även snöat in mig på att skaffa en till katt. Vår katt är så pass gammal och ensam att han kan behöva sällskap och det är mysigt med en liten rackare också. Kollar lite på nätet efter kattungar nu, ska vi ha en katt så blir det en liten kattunge.