tisdag 9 mars 2010

Sååååå trött!!!

Jag är heelt slut ikväll.. orkar knappt röra armarna för o skriva detta inlägg.. det är pga PMS. Tycker mensen kommer på tok för ofta.. en gång i månaden är för ofta tycker man hinner preciiis bli normal igen så sätter pms:en igång igen så det är så kort tid man får vara sig själv under månaden. Har känt de senaste dagarna att jag varit irriterad och inte haft lust o prata med mamma i telefonen heller.

Ikväll när jag hämtade på dagis så fick hon ett utbrott och slängde sig runt på golvet och skrek och grinade för hon skulle klä på sig, jag var verkligen inte på humör för det då, fy vad grinig hon varit ikväll den lilla, trött och 5-års trots.. blä för trots.

Har ett grymt chokladsug nu, hittade en twix som jag molade i mig och det var en orgasmisk känsla ;-) haha. Sex kan jag leva utan men inte choklad.

Skulle gärna gå o riva efter nå mer i skafferiet om jag orkade röra mig öht. Ska försöka ta mig till badrummet och borsta tänderna sen tror jag att jag går och lägger mig och skippar de desperata hemmafruarna. Har kommit i säng på tok för sent om kvällarna den senaste tiden så jag behöver nog sömnen.

Imorgon ska vi åka och titta på kattungar, vi ska ju adoptera en liten misse så imorgon ska vi hälsa på dem och se vilken som ska få följa med oss hem sen, hoppas vi kan hämta den lill* till helgen så vi kan vara med den de första dagarna. Hoppas skrutten (min gamla katt) accepterar det nya tillskottet i familjen. Det borde ju gå lättare med en liten bebiskatt än om jag tog hem en fullvuxen katt.

Gonatt på er.. nu måste jag knyta mig!