onsdag 10 mars 2010

Choklaaaaaaaaad!!!

Jag är helt galet sugen på choklad nu och har moffat i mig två st kexchoklad på raken :-o blir så jag skulle kunna göra vad som helst för choklad ju när det är mensdax. Tycker banne mig det lindrar liite mot smärtan bara med choklad ju ;-)

Utanför fönstret skiner solen så härligt och fint även om det är kallt fortfarande. Idag ska vi åka och titta på missarna efter jobbet. Förhoppningsvis blir vi en familjemedlem mer på fredag :-)

Har fått höra att min minilaptop som jag vann i tävlingen hos Kenza kommer postas till mig i eftermiddag (long overdo) ska bli så nice med en liten rackare både en liten katt och en liten laptop ;-) Praktiskt att ta med sig när vi åker bort som tex till mamma och så.. lillan kan även ha den och se på film i bilen då ju så blir resan lättare.

Väntar även på min iphone som ska komma inom kort från Telenor, förlängde mitt abb hos dem och fixade så jag får en iphone och betalar då bara 40kr mer i månaden än idag och ringer mkt billigare och har fri surf och massa fria sms. Så det händer mkt bra nu och våren är på ingående.. känns bra bara mensvärken kan försvinna, skulle vilja ta den och stoppa i en låda och skicka till sibiriens ödemark typ (som i reklamen för halsbränna).

Ha en bra vårdag!
Kram