söndag 21 mars 2010

Jag vann!

Jag vann de röda conversen på Tradera, de slutade på 500kr, lite mer än jag tänkt men men det är ändå billigare än att köpa de i affären!

Nu väntar jag på att se hur det går med de andra auktionerna, finns några jag inte har nåt emot att bli överbudad på faktiskt som jag ångrar lite att jag budat på men det är ju några dagar kvar på dessa.

Jag har iaf tagit ett varmt skönt bad nyss och läst klickbilagan under tiden, nu känns det så mkt bättre, var sååå frusen innan jag kröp ned i badet en stund och nu är jag trött så det blir tandborstning och sova nu så jag kan kurera min förkylning.  Imorgon ska vi åka hemåt igen, har inte mer mat med åt kissarna heller och det är ändå skönt att få komma hem lite då vi ändå ska tbx i påsk hit.

Ska ned och inhandla en jättesöt top från JC innan jag åker hem bara, den är svart med kort ärm   fast ändå längre än vanlig kort ärm, kortare än 3/4 ärm.. 1/2 ärm kanske det är.. nåja.. det är puffärm lite grann och urringad tight  svart med vita prickar på.. jättesöt att ha under en kofta på jobbet.

Ska fota den efter inköp och lägga upp bilden här så ni får se den..  Köpte även en annan tröja därifrån JC i frredags, en lite längre svart och vitrandig med 3/4 ärm. Ville ha vit med mörka ränder men de var slut så det fick bli denna istället, kanske blir en annan vit med mörka ränder istället imorgon såväl som den där med prickar på.

Nattinatt!