onsdag 31 mars 2010

Varannandagsdieten

Technorati-taggar:

Har ju börjat köra varannandagsdieten nu. Tänkte köra shakes hela dagen idag men kände att jag inte orkade riktigt så jag tänkte att det är värt o prova den här nu iaf.

Har iaf haft s.k “ätardag” idag men kom på mig vid 22 att jag var såå hungrig dock försökte jag ignorera detta av gammal vana från cambridgekuren då man liksom vänjer sig att känna så. Men så kom jag på att jag FÅR ju äta idag.. så jag åt en banan då och det var himla gott!
Middag blev d på donken i farten typ... en chickenwrap o cola light, frukost blev CK shake och lunch grahamsbaugette med dijonmajonäs o cola light.


Vägde mig ikväll och vågen sa 67kg precis och jag provade flera gånger för den luras lite ibland så flera olika tillfällen provade jag och det blev samma resultat.. jippi! Då betyder det att nåt händer TROR jag iaf. Kan det vara så att varannandagsdieten verkligen funkar?? Vi får väl se efter helgen.
Nu ska jag gå o sova, imorgon är jag ledig vi ska åka till min mamma, vi åker runt lunch för dotra ville så gärna vara med och fira påsk på dagis, hon har alltid varit ledig på påsken och missat deras påskfirande där då vilket hon inte ville i år så då går hon på dagis på f.m medan jag gör ordning och packar bilen och så innan jag hämtar upp henne, skönt o få fixa lite i lugn och ro här hemma också. Ska kanske gå ut på en promenad m stavarna också innan vi åker så jag får känna att jag fått röra mig lite. Körde lite yoga igår kväll och nu har jag träningsvärk i baksidan av låren, det tar så jävla mkt mer än man tror.

I övrigt är allt lika mörkt med ekonomin, var och bönade och bad hos banken men hon försökte bara peppa mig och gav mig inget lån :-(

Har en tid inbokad nu på en annan bank om en vecka drygt så då hoppas jag verkligen det blir ett JA nu.. dock verkar det nattsvart.. önskar jag var rik. :-(

Nån vänlig själv som vill skänka några tusen till en nödställd så kan ni höra av er ;-)

 

Godnatt!