fredag 7 maj 2010

Nu är det dags för fredagsmyyyys!

Mensvärken kom och tyckte den kunde hälsa på lagom till fredagsmyset :-( jag har inte bjudit in den jäkeln ju..
Men det braiga i kråksången är att jag har mens MEN jag är normal!!! Inget mensmonster längre!!! så det är nog så att den här nya medicinen fungerar och gör mig mkt jämnare i humöret än jag var förut, det var hemskt att känna sig som jag gjorde då och bli så elak och arg som jag brukar bli förut. Det är fan helt otroligt att jag inte har märkt av mensens intågande, jag brukar alltid bli ett hemskt monster som är arg och elak hela tiden typ men jag har känt mig relativt cool och lugn förutom lite ångest och så men har verkligen inte känt mig som det monster jag brukar förvandlas till och har inte märkt att mensen var på gång och funderade varför jag fått så mkt finnar plötsligt... nu förstår jag ju varför.


Ska värma en mozarella pizza nu och så ska vi ha fredagsmys här hemma och se bolibompa tillsammans  och ha det skönt.

        Klicka för att stänga bilden