torsdag 7 maj 2009

Utröttad och omotiverad...

Trött kväll ikväll... hade ingen motivation för o gå o träna heller. Känns som det inte ger nåt resultat och jag är otålig, och det känns då som att man anstränger sig helt i onödan när inget händer iaf :( har känt mig så trött de två senaste dagarna på jobbet så jag tänkte att ikväll struntar jag i allt o bara är. Köpte en tacopaj till middag och en fullkornspaj att ha till lunch imorgon på jobbet. Hade kvar korvstroganoff som Amira fick till middag för o fixa nå snabbt o lätt åt henne.

Jag har nyss unnat mig en kärleksmums/kokosruta nu och ett glas mjölk. Kände att jag verkligen behövde det idag. Nu är jag nöjd. Ibland måste man bara släppa på allt tror jag för o orka vidare. Ska kolla lite tv o försöka sova tidigt ikväll känner mig som sagt så trött. Tror jag behövde ta d lite lugnt, har tränat varje dag den här veckan hittills, inte så många dagar eg men det tar väl på kroppen antar jag man tröttar ut sig när man tränar mkt och man kliver upp tidigt om morgnarna. Så inte ens en situp ska jag göra ikväll FAKTISKT!

Har förövrigt börjat kolla lgh:er på andra sidan stan igen.. det finns inte några fina på den här sidan och jag har velat flytta härifrån sen jag flyttade hit i stort sett saknar vår lgh som vi hade i spånga ibland.. den var såå fin men dyr och bara en 2;a ju.
Känns dumt på ett sätt om man skulle hitta nåt bra norr om stan nu när man bytt jobb för att ha nära till jobbet. Kommer kanske se mig om efter andra jobb också för det är inte nån bra stämning på jobbet. Vore kanske kul o ha nåt som e lite mer varierande och inte bara skriva skriva skriva och det känns att det är en dålig stämning i gruppen och många vill sluta. Det känns inte bra o stanna nån längre tid där då och jag har liksom känt sen jag började att jag inte tänkt göra mig föör hemmastadd där faktiskt.

Nu blev d långt.. skulle ju inte bli det. Nu ska jag kolla tv bara o sen sova i tid.