söndag 25 april 2010

2010-04-25

Jahaja.. då har mamma gett sig av för denna gång och åkt hem mot Bollnäs igen. Jag hann med en powerwalk innan hon åkte iaf och nu sitter jag i soffan medan Amira ser på små einsteins och jag surfar lite, vi ska snart åka ut en sväng, jag måste förbi h&m och köpa BUS och solglasögon.

Måste ta tag i det här med ätandet igen, får så ångest av att äta även vanlig mat och känner ett starkt behov att kompensera det genom extra mkt motion då inget annat sätt fungerar för o göra sig av med maten jag vräkt i mig. Och vräkt i mig har jag verkligen gjort och inte bara mat, utan annat skit, som glass och extremt mkt frukter (fruktsallad) tårta, choklad, ostkrokar allt möjligt de senaste dagarna och jag mår så jävla pissigt psykiskt efter jag gjort detta då jag VET att jag kommer gå upp i vikt och DET ger mig också ångest då jag är livrädd för att gå upp i vikt.

Hittade en artikel om “smart lipo” i senaste Amelia det är alltså fettsugning med laser och jag vill jag vill jag vill göra det!!! Kostar ca 20000kr dock :-( Men jag HATAR HATAR HATAR min mage och det är den värsta kroppsdelen på min kropp verkligen, sitter där och dallrar och dallrar och är fet och äcklig och ful och jag MÅSTE bara ha bort den och träning verkar inte hjälpa och inte heller bantning så jag ser inget annat sätt att få bort den en gång för alla. Tycker den ökar i storlek bara  jag TÄNKER på godsaker och ännu mer när jag verkligen äter det. Det är förjävligt att mat är ett sånt måste för o leva, hade det varit droger eller nåt annat så kan man ju undvika det och man kan vänja sig av med att vara utan dessa och må bra men det går ju inte med maten. Man måste ju äta och så mkt i livet handlar om och kretsar kring mat dessvärre ju.

Måste göra nåt åt det här med min relation till mat vet bara inte VAD riktigt.

<3