måndag 26 april 2010

Tänker på miljön

Har inskaffat SL-kort nu och tänkte vara lite mer miljövänlig och åka buss och kommunalt mer. Så imorgon blir det cykel till dagis och sen vidare med buss till jobbet för mig och kanske jag t.o.m packar med mig träningskläder och GÅR hem sen.. vardagsmotion och miljötänk.. hujedamej va duktig jag är ;-)

Tycker jag ska flänga än hit och än dit på olika möten och enklast att ta sig dit är oftast T-bana och det kostar ju att betala per gång också så jag beslöt att börja åka mer kommunalt öht nu och när jag flyttar så måste jag ju iaf ha det så man kan ju börja lite redan nu.

Vilket underbart väder det är ute idag förresten!! Men jag jobbar såklart hela e.m idag. Men fick njuta lite av vädret på väg från röntgen förut. Gick från Sabbatsberg till Karlbergs pendelstation, var varmt och härligt.

Ultraljudet visade dock inget av vad som kan vara fel med mitt ben :-( lite besviken över det då jag hade hoppats på en diagnos eller så av vad som är fel men blev inte mer hjälpt av det tråkigt nog så jag vet inte vad som händer nu om de kan försöka lista ut vad som är fel på benet ändå. Det är jobbigt att ha den här stickande känslan ju.