fredag 16 april 2010

It’s over now!

Nu så har jag varit hos läkaren och fått hjälp mot klådan och även en remiss till ultraljud för mitt ben som spökar.

Fick Betapred och Tavegyl utskrivet.

Betapreden ska jag käka enligt nå schema som jag fått.. idag ska det vara 2 st 3 ggr om dagen så en gång kvar av det. Nu kliar det iaf inte längre och det är sååååååååå skönt och slippa det, jag höll på och bli galen rent ut sagt av den förbaskade klådan. Flyttade sig till nåt nytt ställe hela tiden.

Har ju haft de här besvären sedan jag var liten kan jag minnas men först NU har jag fått något mot det.. har aldrig sökt mot det förut men nu så var det ju ohållbart verkligen.

Har förberett fruktsallad inför ikväll och den ska intas lite senare, nu ska jag gå och slänga mig i sängen och glo lite på tv då Amira har tagit över vardagsrummet och den tv;n.

Ser fram emot helg och mot fredagsmys ikväll.