fredag 9 april 2010

9 April 2010

Godmorgon alla cybersurfare!

Sitter på jobbet nu och är som vanligt på sistone sjukt trött :-s tror det är en s.k "hangover" av sömntabletterna men förra omgången jag tog dem så kände jag mig inte såhär trött dagen efter och jag bad specifikt om tabletter som BARA gjorde insomnandet lättare och inte gav nån sån här "hangover" :-(

Mensen och hela dess medfölje så att säga är på väg bort, och jag känner hur jag liksom vaknar till jag blir mer levande nu och kommer liksom fram ur tunneln till ljuset så att säga. Det känns himla bra, det är ju tydligt att jag har som jag skrev i tidigare inlägg s.k premenstruell dysfori eller kortsagt mensdepression typ. Det är extremare än vanlig pms som endast ger lite molvärk och ömma bröst och svullenhet typ. Jag mår så fruktansvärt dåligt både psykiskt och fysiskt!! Kallsvettningar, ont så jag kan kräkas, kan knappt stå upp ja det är fruktansvärt vad jobbigt det är att vara kvinna. Hoppas min dotter inte ärver detta från mig när hon blir större. Man blir ju i stort sett helt handikappad.

Ikväll ska vi till min kompis och äta middag, nu ser jag faktiskt fram emot det men för några dagar sedan skrek det inuti mig NEEEEEEEEEEEJ och jag ville bara stänga av alla telefoner och dra ned persiennerna och krypa Amira tycker det ska bli kul också, hon har planerat det som värsta kalaset och ska ha kalasklänning på sig och vara fin. Det får hon väl om hon blir glad, ska bli kul o hälsa på hos min kompis, det är första gången sen hon flyttade till sthlm denna vända. Tyvärr gick många år som vi inte hade någon kontakt vilket är himla tråkigt men himla tur att vi har det nu, och snart ska hon få sitt första barn också vilket är så spännande!

Nu måste jag ta och jobba på lite här, vi hörs!

Ha en bra dag i regnet idag..