söndag 25 april 2010

Söndagkväll

Har simskolat med dottern sen kom vi hem och åt middag, blev blodpudding med lingonsylt, det är så gott!
Nu har hon äntligen somnat och jag sitter och glor på tv:n, ska snart ta min sömntablett och lägga mig, jobbar på e.m imorgon och ska inte till läkaren förrän 10:45 så jag har lite tid för mig själv här hemma innan dess efter jag lämnat dottern på dagis.
Längtar till röntgen imorgon så de kan se vad som är fel med mitt ben det är så jobbigt när det sticker och drar såhär i benet och man inte vet vad det är eller vad man ska göra åt det. Har provat smörja med antiinflammatorisk kräm men det hjälper inte... hoppas de kan fixa det snart efter röntgen imorgon, lr ultraljud blir det t.o.m.

Längtar även till jag ska träffa läkaren på previa på torsdag, hoppas på lite medicinändringar så jag kan börja må bättre. De antidepressiva funkar ju tydligen INTE så deppig som jag är och humöret är upp och ned så jag ska prata ang stämningsstabiliserande också och nån annan medicin mot ångesten för atarax funkar ju inte alls…känner kanske av liiite om jag tar hela dosen  för en dag på en gång men inte annars :-(