fredag 9 april 2010

I goda vänners lag

Har varit hos en god vän ikväll och ätit middag, hon bjöd på tacos och det var jättegott, oj vad mätt jag blev :-) Det blev rätt sent därifrån så lillan var rätt trött men det var en bra och lyckad kväll iaf, Amira var relativt glad och trevlig mot både min kompis och hennes sambo och det är bra för hon brukar vara så anti killar men det gick jättebra mellan dem med faktiskt vilket kändes bra. Hon gillar inte vem som helst och inte vilka killar som helst heller så det var ju ett bra betyg till honom :-) Han var så lugn och gav ett lugnt och snällt intryck och “gick inte på henne” utan det var HON som fick närma sig honom i sin egen takt utan påtryck från någon där och då gick det bra, han fick hjälpa henne med spel på datorn och hon hade inga problem att fråga honom om hon fick låna datorn ens. Jag är nöjd med kvällen helt enkelt. Amira som normalt däckar i soffan runt 20 tiden senast på fredagskvällarna höll låda till 22 tiden då vi åkte hemöver, nästan hela hemvägen var hon vaken somnade när vi var nästan hemma typiskt nog.

Har iaf haft himla trevligt som sagt och så har jag passat på att klämma på hennes bebismage, om en månad är bebisen beräknad att komma ut och det är så häftigt att känna bebisen där inne.. jag blir ju så sentimental och det känns som det var igår jag själv var gravid nästan, lr ja förra veckan kanske iaf ;-)

Imorgon har min kompis erbjudit sig att hitta på något med Amira och de har bestämt sig för att gå på junibacken så jag blir hemma själv och det ska bli så skönt att bara få va´.

Nu klättrar lilla katten på mig och är kelsjuk så jag måste kela lite för o nöja henne nu.  Strax är det dags för mig att hoppa i säng också.