lördag 3 april 2010

Långfredag 2010

Idag hade jag “ätardag” i den här varannadagsdieten och åt både frukost lunch och middag och fruktsallad med glass till fredagsmyset.. kändes konstigt och ovant att äta så mkt.. jag åt helt normalt en vanlig portion av allt och uteslöt ingenting utan åt som vanligt såsom man SKA göra enl varannandagsdieten.. ok.. jag kanske frossade lite med fruktsalladen men vaddårå liksom.. d var ju så gott. Tror jag ska ta mig liiite till innan läggdags imorgon är d shakedag dvs jag ska bara ta mina shakes då..  men det är ju påskafton.. när ska man äta lamm då.. kanske man kan äta påskmiddag på söndag ist då?? Lamm SKA jag ha i påsk helt enkelt jag bara SKA det!! Vägrar åka hem efter påsk utan att ha ätit lamm med potatis av nå slag, antingen gratäng eller sötpotatis i ugnen typ.

Det är tänkt att jag ska ut o pröva nattlivet här i stan imorgon kväll, får se hur det blir med det då.. om jag har råd. OM jag går ut så ska jag vara nykter, brukar iaf alltid tycka det är tråkigt ute när jag går ut så det är skönare om jag är nykter och kan må bra på söndagen, så det blir en cola light för mig ute ist.. känns bra. Tycker inte om o dricka alkohol så spec mkt längre.. blir bara dålig av det iaf.. inte värt det.

Fick reda på en väldigt rolig hemlighet idag som jag inte kan dela med mig av ännu men såsmåningom hoppas jag. ;-) Suger på den karamellen lite till jag…

Gonatt på er!