fredag 27 november 2009

091127

Hej på er!

Sitter i soffan och kollar på små Einsteins med Amira nu ;) har jobbat idag och efter jobbet var jag på gymmet och tränade. Handlade på hemvägen och inhandlade då även julkalendern åt Amira så hon kan följa den i år. Svindyr dock.. 47 kr för en jäkla kalender (lr två om man räknar radions också men ändå det var för dyrt tycker jag). Har inhandlat lite smågodis också så nu har fredagsmyset infunnit sig här hemma :)


Jag är så himla trött, men skönt trött ändå inte uttråkat trött, ska iaf bli skönt med helg. Planerna är ansiktsmålning på McDonalds imorgon och så ska jag leta fram ljusstakar och stjärnor och pynta lite här hemma, är inte mkt för pyntning egentligen. Tycker om att njuta av det ute och hos andra liksom men gillar inte och pynta så mkt hemma själv. Sträcker mig till några ljusstakar och stjärnor i fönstrena och nån tomte inne på Amiras rum. Skulle gärna ha en sån där julkyrka som har speldosa att ha inne på Amiras rum. Hade en sån en gång men hennes pappa vägrade ha julkyrka då han var muslim och då gick det inte alls för sig enligt honom... ja han hade sina ideér han men nu är vi av med honom, men jag vet inte om han kastat julkyrkan eller nåt för den är försvunnen vilket är lite trist den är så mysig när den spelar stilla natt.

Ska ev ha en ljusstake med levande ljus också som man tänder ett varje söndag.


Men nu ska jag bara krypa ihop i soffan och kramas med den lilla.
Lämnar er med en bild från igår kväll som jag tog på hennenär hon hade somnat med boken i min säng ;)


Ha en bra fredagskväll!


Förresten: Vem håller ni på i idol?? Jag hejar inte på någon speciell i år faktiskt men har ni nån favorit och vem tror ni åker ut ikväll??