måndag 2 november 2009

Måndag

Sitter hemma idag, har lämnat Amira på dagis, de skulle på teater idag med dagis roligt för dem små liven :)

Själv har jag ätit frukost och läst aftonbladet, bäddat ihop i sovrummet och dammsugit lite samt rensat och vikt och städat i en av byrålådorna.

Nu ska jag bara slappa en stund innan det är dags o slänga sig i duschen och sen göra sig till människa en stund även om det som det mesta tar emot *suck*. Har bestämt lunchdejt med en kompis idag och allt i mig skriker ställ in bara av gammal vana typ för jag inte ids nånting men jag ska INTE ställa in utan vi ska ses och åka till Pizza Hut och käka lunchbuffé och snacka lite det blir nog kul bara man tar sig i kragen och gör det. Hon kommer hit vid 12 snåret så beger vi oss sen.

I eftermiddag är det besiktning av Amira.. dvs 5-års kontroll på BVC med vaccination också.. påfyllnad av vaccinationen mot alla barnsjukdomar.. måste leta reda på vaccinationskortet också tills dess. Ska bli kul o se hur mkt hon växt sen sist.. tycker hon spurtat på riktigt ordentligt och haft en del problem med växtvärk och så.. så växer gör hon.

Nää.. ska ringa ett par samtal nu och sen slappa framför tv:n en stund.

Ajöken!