fredag 30 oktober 2009

Lonely Friday..

Suttit och glott på Idol men nu är det paus. Amira har nyss somnat, hon somnade i mitt knä efter att ha pysslat om sina små bebisar lejonet och smurfen här hela kvällen. Hon var trött redan vid hämtning och blev jättesur för hon hade tänkt spela spel med en kompis och så kom dumma mamma och hämtade henne tidigare än vanligt.. usch så dumt av mig ;)

Ringde jobbet igår och talade om varför jag inte tänkte komma och då ordnade chefen med en akut tid hos en beteendevetare (är det ungefär som psykolog eller nå?) genom företagshälsan (så jag behöver inte tiden hos vårdcentralen) så jag åkte o träffade henne och pratade lite, hon höll med om att det var mkt runt mig nu och att jag var väldigt stressad.
Jag är nu, eller har varit iaf, sjukskriven på eget bevåg så att säga för jag känner mig inte bara stressad utan även snudd på deprimerad :( inget känns roligt, allt känns jobbigt och jag har inte orken att ta mig för med nånting nästan, har fått en läkartid på tisdag, hos företagshälsan också, så får vi se vad läkaren säger.

Nåja.. nu har jag uppdaterat lite om vad som hänt sen sist. Kommer mest troligt att vara hemma både måndag och tisdag och sen får vi se vad läkaren säger och vad vi kommer fram till.

Nu är det helg och jag har inte gjort några speciella planer än för oss.. kanske, kanske vi åker och hälsar på mamma imorgon, hon får ta emot besök av både mig och Amira.. förr när hon var i det mest akuta skedet efter operationen fick inte barn komma dit så det var ju svårt för mig att kunne besöka henne då. Får se i.m hur det blir om vi åker dit och hälsar på, det var så länge sen nu.. det var drygt en månad sen jag besökte henne.. hon har legat på sjukhus nu i lite drygt 2 månader. Vill bara att hon ska bli bra NU! Jag vill ha tillbaka min mamma som hon var, jag saknar min mamma.

Ha det bäst allihopa!!



/ Malin