torsdag 15 oktober 2009

Torsdag 15 Oktober 2009

Godmorgon!
Natten har varit jobbig här, svettats och vridit o vänt mig och hostat och haft hjärtklappning blivit andfådd bara av o vända mig i sängen.
Känner mig svag nu, måste försöka samla energi för att ta mig till affären för o handla men jag är nästan rädd att jag ska ramla ihop efter vägen. Måste ändå till apoteket för och handla lite nässpray och sen köpa hem nåt o äta på kanske. Måste verkligen ta mig iväg. Har iaf lyckats duscha nu här på morgonen, det var skönt. Sitter nu i sängen och svettas igen.. svettas hela tiden. Försökte öppna fönstret här för o få lite luft men Amira kom o stängde det för hon tyckte det vart så kallt när hon kom in hit.

Amira är sur och ledsen nu, vet inte riktigt varför men jag ska gå och pussa lite på henne nu.