lördag 10 oktober 2009

Efterdyningen av dagens kalas

Haft barnkalas för Amira idag, ungarna hade kul o röjde som bara den! De fick pannkaka med sylt och grädde och saft till och sen glass efter det. Jag hade 4 barn som jag skulle ha med mig hem sen, det var... smått kaosartat må jag säga.. alla åt olika håll och skulle man hjälpa en så försvann de andra åt olika håll. Det var kaos o gå hem med alla.
Väl hemma så inser vi att vi båda har feber, inte underligt att varken pannkaka eller glass smakade för Amira på kalaset :( Vi hade typ lika hög feber 38,3 och 38,2. Jag har verkligen inte råd att bli sjuk IGEN.. hela ekonomin raseras för mig om jag blir sjuk och måste ha karensdag ju. FAN!!!

Nu ska vi bara mysa i soffan med godis o chips resten av kvällen o det är väl körslaget som står på tablån på tv;n ikväll.