fredag 16 oktober 2009

Godmorgon

I've got a feeling... that today's gonna be a good day, today's gonna be a good good day. Nä lr jo.. lr d jag vill ha sagt är egentligen det att jag mår mkt bättre idag men jag mår inte bra ännu. Men i jämförelse med hur jag HAR mått under veckan så mår jag riktigt bra idag och det är så skönt. Känns inte som jag har feber idag (inte än iaf) utan känner mig mest riktigt förkyld nu utan alla konstiga förkylningsbiverkningar som feber och slemhosta samt andnöd. Tar fortf lite av bricanylen för o liksom vara på säkra sidan, det hjälper lite mot hostan också. Har inte tagit hostmedicin på hela dagen igår. Känns som att det kanske är på väg bort allting nu ändå, jag hoppas verkligen det. Börjar bli drygt o bara gå här hemma o må skit ju.

Amira börjar också bli bättre, hon hostar så mkt mindre nu så hon är också befriad från hostmedicinen nu. Dock är vi båda täppta i näsan och snoriga men nu har vi ju helgen på oss och kurera oss också. Idag är det ju fredag och det innebär FREDAAAAGSMYS!!! Ska iväg senare och inhandla lite chips och godis åt oss för kvällen sen ska vi krypa upp mot sena eftermiddagen och mysa under filten och mumsa gott och se tv. Idol ikväll får se om den lilla orkar vara vaken o se.

Ligger nu i sängen, dock ovanpå täcket och inte nedbäddad faktiskt, och surfar runt och ser på tv och bara tar d lugnt och försöker kurera mig. Jag har t.o.m ätit frukost idag, det är ett tecken på att man mår bättre. Jag har inte haft matlust och ork ens att äta på flera dagar så det var skönt o få äta nåt, jag äter ALLTID frukost, kan inte börja dagen ordentligt utan frukost.

See ya!