fredag 9 oktober 2009

Mår inge bra nu..

Fan jag har ingen lust till nånting allt känns så jävla trist och jobbigt :( jag känner mig helt enkelt väldigt nere och är så irriterad hela tiden på allt och alla och känner mig ensam. Försöker säga till min mamma hur jag känner och allt jag får är bara ÄH.. tänk på alla andra som har det värre.. ja men nu så mår JAG inte bra inuti, jag känner mig ledsen och nere o får som svar att jag ska bara tycka att det är mest synd om mig jämt. Hallååå liksom va fan e d för jävla svar??? känner mig mer ledsen av det.. vet inte om det är mensen eller vad som gör att det känns såhär men det är då inge kul.
Ska ha kalas imorgon för Amira och inte ens DET ser jag fram emot, vill bara ligga i sängen o sova hela dagarna känner jag :( det är jobbigt att jag inte kan känna glädje över Amira just nu. Vad fan är det för fel???? Varför mår jag såhär?? känslor av ensamhet och nedstämdhet och irritation. Hoppas det bara är pga mensen som jag är sån och att det går över snart för det känns förjävligt o må såhär. Sur o grinig hela tiden blandat med en känsla av ensamhet. :(