tisdag 6 oktober 2009

Full rulle..

Det var ett tag sen jag skrev nu, har haft så mkt att göra att jag inte prioriterat att sitta o blogga, jag har iaf inte 100 000 som väntar på min nästa uppdatering så vad spelar d för roll ;).

I Söndags hade jag bara tänkt ta det lugnt ju men vi gick på underBARA BARN mässan istället och det var riktigt riktigt lyckat! Amira klättrade på klättervägg (väldigt passande aktivitet för min lilla klätterapa), kollade i brandbil och ambulans, åkte skridskor och såg ut som Bambi på hal is men kul var det och vi ska träna mer på skridskoåkandet i vinter. Sen såg vi Amy Diamond uppträda och senare fick Amira en singel signerad av henne och så tog vi ett kort av Amira och Amy Diamond. Amira var sååå stolt och sen lite sur för att inte HON fick heta Amy haha. Vi såg även en grupp barn "Next generation" en grupp jag aldrig hade hört talas om, de hade bra texter och det var trevligt att lyssna på. Hon fick även måla sig i ansiktet, en glittrig fjäril blev det och hon var så fin så fin. En väldigt lyckad dag!! När vi kom hem så satte vi på Amy Diamond CD:n och dansade i köket medan vi fixade mat, det var såå härligt vi hade såå himla roligt.

Försökte ladda över bilderna från mobilen men det krånglade, ska försöka igen men inte just idag faktiskt jag är såå trött.

Sen har det varit fullt upp som vanligt igen, jobb igår måndag som det var.

Idag var jag hos tandläkaren eftersom tanden krånglat så himla mkt sen sist jag var iväg, det blev liksom aldrig bättre ju :( Det visade sig att det behövdes rotfyllas så han har nu rensat ur nerven ur tanden. Jag fick rejält med bedövning och har typ varit bedövad ända tills för en halvtimme sen då det sista gick ut, nu gör det dock ont igen :( men det är tydligen normalt efter en rotfyllning som e en så stor grej. Hoppas verkligen allt blir bra nu.. så less på tandvärk så jag var helt slut när jag satt där hos tandläkaren och somnade nästan i stolen medan han borrade.. sån lugn inverkan på mig hade den här tandläkaren den förra var riktigt hemsk han.

Har nyss bakat tårta åt Amira som fyller 5 år imorgon!!!! :) Min lilla bebis.. tänk vad tiden går fort, jag blir så sentimental varja år då det närmar sig hennes födelsedag. Minns ju den dagen hon föddes som igår, det tror jag man alltid kommer göra även när hon är 45 typ haha.

Nu ska jag slappa framför tv:n sen kasta mig i säng då jag ska upp tidigt och sjunga för Amira och bjuda på tårta på sängen. :)