lördag 3 oktober 2009

Ensam

Känner mig så ensam :( har Amira och det är skönt men jag känner mig ändå så ensam och övergiven på nå vis :(. Nu kommer deppen och slår en över käften när man tyckte att allt var så bra tidigare idag, vi vaknade vid 7 och Amira gick upp o kollade lite på tv själv jag låg kvar o drog mig i sängen, var rätt utvilad då jag somnade strax efter 21 igår kväll. Vi gick sedan ned på VI (gamla vivo) och köpte risgrynsgröt som vi åt till frukost. Jag tog innan det tag i disken som stått länge och fick undan den och det var skönt. Sen så ställde jag mig i duschen efter frukosten och efter ett tag ropade jag in Amira också för hon hade klagat över att hon frös och jag stod där i den varma sköna duschen och tänkte då på henne så vi duschade tillsammans ett tag och det var mysigt. Hela morgonen var jättmysig verkligen och allt kändes tip top. Senare gjorde vi oss klara och åkte iväg till skopunkten för o köpa skor. Jag ville ha UGGS men de fanns inte i beige i min stl så jag köpte ett par andra svarta stövlar som var lite MC-boots inspirerade och varmfodrade men ändå rätt feminina. Sköna var de iaf, de är bra o ha nu när det ofta är blött o regnigt ute, bra med ett par skor som kan stå emot väta det gör ju INTE UGGS. Förra vintern blev jag jämt dyblöt om fötterna för de slets ju sönder också o släppte in väta. Ska ändå köpa ett par UGGS när jag får lön, helst skulle jag vilja ha äkta vara men det har jag inte råd med.

Amira fick ett par fina varma kängor med rosa knäppning och en prinsesskrona på. So far so good liksom.. vi gick o käkade på McDonalds sen och hade jättemysigt. Sen åkte vi upp och hälsade på mamma och köpte lite tidningar åt henne och så, hon är så trött så hon orkar inte prata så mkt ens när vi är där. Önskar att hon blir bra snart.

Nu är vi hemma och har ätit pizza som mamma bjöd på, hon gav Amira 50 kr att köpa nåt gott för och Amira ville köpa en pizza från pizzerian.

Nu känns allt bara jobbigt och trist och jag är sådär irriterad hela tiden igen :( Vad fan e d för fel med mig??? Vissa stunder känns allt verkligen kanon ju och sen är allt bara skitjobbigt och trist och jag känner mig så ensam och deppig. :(

Nu ska jag surfa runt lite på nätet och ja.. bara vara antar jag.. känns ibland som att jag inte har nåt liv och jag är på tok för stressad hela tiden. Önskar jag kunde gå ned i tid på jobbet men det har jag inte råd med. På jobbet är det stressigt och allt möjligt som MÅSTE göras och sen är det stressigt att hämta från dagis, fixa mat och tänka på kläder för nästa dag och se till att hon kommer i säng i vettig tid så hon orkar upp nästa morgon osv. Bara en jävla massa MÅSTEN heeeela tiden!! Önskar jag bara kunde ha pengar att sticka iväg på en skön semestervecka nånstans med Amira och bara få vara utan alla måsten och få rå om varann men jag har inte pengar till nånting ju och det är också så jävla förbannat deprimerande :(

Nä nu ska jag hitta på nåt..