onsdag 7 oktober 2009

5 år!

Idag fyller min älskling 5 år!!!! Tänk vad tiden går snabbt.

Amira jag älskar dig min lilla skitunge du är bäst!!!

Imorse firade vi med sång (av mig) och presenter och tårta som vi åt i sängen. Bilder kommer senare ikväll för jag är på jobbet nu och har inte sladden eller tiden med mig att fixa bilderna jag tog.

Ikväll firar vi med pizza enligt Amiras önskan och tårta och bara mys tillsammans. På lördag blir det kalas på barnadiset med massor av lek, pannkaka med sylt och grädde och saft och bullar och godis. Blir nog bra, hoppas det iaf.

Jag är så lycklig som att det var JAG som fyllde år idag. Sen blir jag så sentimental och minns tillbaka till den dagen 08:56 för 5 år sedan då hon föddes. Hur vi tog taxi in till K.S solna på morgonen, det var kallt och jag var hungrig och törstig och mådde illa för jag inte fått äta.. ja det är mkt minnen som jag inte behöver dra här för de som läser men sentimental blir jag och så lycklig att få fira den dagen hon kom till mig, den bästa dagen i hela mitt liv, klart man är glad då!! Det är ju delvis min födelsedag då jag födde henne ;) det är liksom VÅRAN dag fast HON som firas!

Hörs mer ikväll när 5 åringen somnat för natten.