fredag 16 oktober 2009

Fredagskväll 091016

Sitter o ser på idol nu. Mår mkt bättre, febern har hållit sig borta ett tag nu, har inte haft feber sedan i förrgår TACK FÖR DET!!

Vi har ätit chips och nonstop och jag har druckit lite cola. Vi sov middag idag, Amira i 2 timmar och jag i 4!!! Guuuud så skönt det var och välbehövligt! Skulle kunnat sova ännu mera, jag är nog i behov av så mkt mer sömn än jag fått den här tiden jag varit sjuk. Nåja.. jag överlevde iaf även om jag var riktigt orolig ett tag så dålig som jag var.

Har ansträngt mig för en vecka idag genom att GÅ till centrum för att handla inför fredagsmyset och sen hänga tvätt här ikväll som ändå har legat klar i tvättmaskinen i två dagar.. nu så räcker d.. var tvungen o ta lite Bricanyl efter det.

Hoppas ändå jag är fit for fight att jobba på måndag, har inte råd o sjukskriva MIG o Amira är sjukskriven till på söndag bara. Har ju inte varit hemma för min egen sjukdom nu utan har som jag skrivit förut bara VABat då hon också var sjuk och hon först blev sjuk sen var d ju d billigaste alternativet också för o slippa missa en HEL dag pga den där jävla karensdagen som kan totalt omkullkasta en människas ekonomi, spec en ensamstående mammas som ska ha råd att dels betala flera tusen hos tandläkaren nu, köpa overall åt barnet inför vintern samt varmare mössa och mössa åt mig själv.. gärna en halsduk också.

Nu ska jag ta ett glas cola till och se färdigt idol.