måndag 12 oktober 2009

Sjuuuuk :(

Vaknade upp idag för att må skiiiit verkligen, usch vad jag mår dåligt. Feber hade jag när jag vaknade (vet inte hur mkt för jag kollade aldrig det men det känns när man har) och så är jag förkyld. Jäkla unge och smitta ned mig..

Var ju hemma tors o fre för VAB och trodde det framgick att jag fortfarande VABade idag när jag inte kom. Men icke då.. chefen ringde och lämnade meddelande på mobilen och undrade var jag var någonstans. APA!!!! Inte bara Amira är sjuk nu utan även jag.. suck :( Trodde ärligt att om jag är hemma när mitt barn är sjukt innan helgen och inte hör av mig så är hon ju fortf sjuk efter helgen. Blir galen på att ha chefer som är så kontrollerande.

Ligger i sängen o kollar tv och mår skit, samtidigt surfar jag runt på internet. Borde äta nån frukost snart. Väntar på att iprenen ska verka så kanske jag känner mig någorlunda piggare, jag vet inte. Usch för o må såhär.

Har inget mer vettigt att skriva om nu, ska bara ligga här i sängen o surfa lite o se tv och hoppas jag kan må bättre snart!