fredag 2 oktober 2009

Fredagsmys!

Nu har vi fredagsmys här hemma! Myspysigt värre att bara få vara och veta att jag är ledig imorgon, få sova utan att bli väckt av klockan och försöka släpa sig ur sängen 5:30 :s
Vi har ätit pizza och lite non stop, sen har vi köpt chips (som den lilla tjatar ihjäl sig om nu) och ska bara mysa ikväll, orkar inte tänka på vikten nu inte.

Blev så sugen på potatisgratäng och fläskfilé igen så imorgon ska jag nog göra det även om Amira inte vill äta det kan spara lite och ta med till mamma som får så äcklig mat på sjukhuset. Vi ska hälsa på henne imorgon och troligen även på söndag, för under veckorna blir det ju så glest mellan besöken då jag har jobb och sen är Amira trött efter dagis och man ska hem och fixa.

Ska kanske iväg och köpa skor åt oss imorgon också.. uggs till mig och ett par kängor åt Amira. Men jag har samtidigt funderat på om vi skulle nöja oss med att prova ut rätt storlek åt henne och sen att jag köper dem och ger henne när hon fyller år på onsdag som en present då.

Nu ska vi äta lite chips och fortsätta gosa här i soffan. Hejdå på er!!