fredag 9 oktober 2009

Idol

Ligger i sängen nu och saker o ting känns väl liiite bättre. Amira sover sött här intill mig, hostan verkar bättre på henne. Hon fick lite alvedon tidigare ikväll mot febern som var på 38,3 sist jag kollade den. Hon har ändå varit relativt pigg hela tiden trots feber.
Jag ligger och väntar på upplösningen av IDOL nu och har krupit under täcket och släckt ned resten av lgh och kollar på tv i sovrummet ist nu bredvid min lilla prinsessa. Ska sova efter jag fått reda på vem som åkt ur Idol. Imorgon bitti måste jag ta tag i en stor disk i köket som jag tittat på och sen släckt lampan i köket och försökt blunda för den typ. Jag HATAR verkligen att diska fy farao för det men jag MÅSTE ta tag i den imorgon, måste inhandla ett par diskhandskar bara för o inte förstöra mina fina naglar som jag fixat till ikväll. Måste eg inskaffa mig en DISKMASKIN!!!!! Det bara MÅSTE jag ha. Fatta vad skönt o dels kunna gömma undan all smutsdisk och sen bara trycka på en knapp och sen bara behöva plocka in den i skåpet när den är ren.. som en dröm.

Hoppas att humören och psyket är lite bättre i balans imorgon..

Godnatt!!