lördag 3 oktober 2009

Magont

Har just insett att ekonomin denna månad är typ non existing!! Jippii!!! Gud va roligt, kan det bli värre så garanterar jag att det blir det för mig :(

Nu sitter jag mest o glor och har ont i magen men inte pga ekonomin fast jo kanske lite därav också men mest pga att jag smällt i mig så jävla mkt skit ikväll, först en halv pizza och sen en 1/4 dels påse grillchips. Blä fy fan vad jag mår illa nu, kan inte röra mig typ, försökte faktiskt kräkas upp en del, inte av nå ätstörningsskäl bara för jag kände mig så jävla full i magen så jag tänkte att det skulle lätta om jag fick upp en del.. som en svullen jävla ballong nu.

Ska nog ta och krypa till sängs nu, Amira sover redan. Det är ju verkligen ingenting att se på tv heller.. bara skit fast det är lördag.

Sitter nog o ser klart körslaget och sen blir det sängen. Imorgon ska vi nog bara vara hemma och lata oss och så blir det nog en sväng upp och hälsa på mamma också men besökstiden startar först kl 14 ju så vi har ju tid o slappa innan det. Det behöver jag.. att få göra INGENTING verkligen.

Gonatt på er alla där ute i cyberrymden som behagar läsa mitt dravvel ;) Puss på er.!