onsdag 25 november 2009

Hon simmar!!

Har varit på simskola med prinsessan som nu sover som en utslagen hjälte. Efter lektionen så visade hon mig att hon minsann kan simma nu!!! Sååååå duktig är hon, det är såklart bara lite i taget ännu men ändå.. det är med huvudet OVAN vattnet och riktiga simtag. Jag är en väldigt stolt mamma nu :)

Ville dela med mig av detta till er läsare, ni som är föräldrar vet säkert att det är en av milstolparna i livet tillsammans med första leendet, första ordet, första tanden, första stegen, första dagisdagen, när de lär sig cykla utan stödhjul vilket hon ju lärde sig i somras och sen till hösten kommer nästa stora milstolpe, hon ska börja skolan!!!! Min lilla bebis har blivit så stor nu, det är iofs 6 års verksamhet men den bedrivs ju på skolan så hon ska minsann börja i skolan.

Önskar er alla som läser en härlig kväll, jag ska slappa i soffan och se på Greys kl 21 sen sova så man orkar upp och jobba imorgon och sen träna efter jobbet. Hade vilodag idag men har inte vilat mkt så nu är jag rätt trött.