torsdag 5 november 2009

Jag ser det snöar jag ser det snöar..

Det snöar i Stockholm idag, ganska rejält också. Dock stannar den inte kvar på marken så det är bara blött som om det regnade ute.

Jag är uttråkad, det är inte kul o bara sitta hemma för sig själv men jag behöver det verkligen just nu för att hämta mig lite. Knaprar på av medicinen och känner inte nån skillnad ännu men det ska ju ta cirka 2 veckor sägs det innan den börjar verka, kör på halvdos fortfarande. S.k inkörningsdos för att minimera ev bieffekter.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på här hemma nu, ska iaf INTE sova för då somnar jag inte ikväll. Ska jag läsa en bok tro eller ska jag åka o träna.. måste nog hitta på nåt, ska tvätta sen också, har laddat maskinen så vi har lite kläder när vi ska iväg för helgen och träffa syster yster med familj. Har dock slut på sköljmedel nu och har ingen lust och gå ut just nu i det här vädret.. så jag tar tag i det liiite senare. Nu velar jag bara över huruvida det blir gymet lr slappa med en bok. Men jag känner mig rätt rastlös så gymmet skulle nog vara bra, kan hälsa på arbetskompisarna också i samband med det då jag måste lämna ett sjukintyg till chefen också. Hmm...

Vi får väl se hur det blir.

Hejdå så länge!