onsdag 4 november 2009

Onsdag 4 November

Hejhej..

Har kommit hem efter att ha varit på simskola med Amira idag, det gick bra hon var lite nervös innan inför det men det var inga problem alls.

Träffade läkaren igår och det är så att jag har en tydlig depression, hon ansåg även att terapi kan vara bra för mig så vi ska se hur det ordnar sig med den saken tills dess att jag ska på återbesök hos läkaren den 18:e. Jag är sjukskriven t.o.m den 15;e sen är det meningen att jag ska gå tillbaka till jobbet 25% till en början.. vet dock inte hur länge. Vi får se. Fick även antidepressiva utskrivet som jag ska prova nu och se om det hjälper mig nå också.
I övrigt låg jag på gränsvärdena gällande ångest, fick göra nå tester för att se hur jag låg till gällande depression och ångest.

Idag tvingade jag iväg mig själv på gymmet igen efter låååååångt uppehåll, det var jätteskönt och få träna igenom musklerna igen o speciellt ryggen som jag har såååååååååååååå ont i :( kan verkligen inte sitta upp rakt utan måste halvligga lutad bakåt för det gör så ont i musklerna. Måste gå iväg och få lite massage också tror jag men det kostar.. :(
Sen ska jag fortsätta träna upp ryggmusklerna så de blir starka och orkar hålla upp mig, de gör de definitivt inte just nu. Ajajajaj!!

Nu har jag lovat att läsa saga för Amira så bäst jag snabbar mig.. sen när hon somnat blir d Grey's och en påse polly.. ev nå annat halvdant program innan.

Hejdå!