torsdag 5 november 2009

Har börjat...

Har börjat packa lite så jag kan ta det lugnt imorgon bitti och slippa springa runt och riskera att glömma något. I övrigt så har jag sett reklam nu för Sony Ericsson Satio.. jag tror fan jag vill ha den!!! Oh my god.. varför är jag bunden i mitt abbonemang som jag har för.. ända tills juni är jag fast hos dem... typiskt. Ska nog byta till Tele2 sen tror jag och få nåt bra erbjudande.

Amira sover som en stock och nu ska jag sitta i lugn och ro och se EMA från Berlin, har tittat med ett öga och ett öra medan jag sprungit runt och packat lite. Har ju en del som hänger på tork också som ska ned imorgon.. ska försöka komma iväg hemifrån vid 9 tiden nånting.

Hoppas det blir en bra helg med god mat och gott sällskap. Måste bara köpa present!!!! Hjälp.. har helt missat det.. o inte fan är nåt öppet kl 9 på morgonen heller...o fattig är jag.. ooohh vad typiskt. Får fixa det under dagen imorgon då om det går.. om jag hinner ut på stan nåt.

Ha en bra kväll alla som läser!! Ni vet att ni får mer än gärna kommentera och komma med synpunkter.. ;)