lördag 21 november 2009

Dinosaurier


Idag har vi varit på Naturhistoriska riksmuséet och sett en utställning om dinosaurier och människan genom tiderna. Det var intressant men rätt snabbt avklarat Amira var inte ett dugg intresserad av o höra om nåt bara att titta på dinosaurierna. Vid ett ställe hade de en som såg helt riktig ut och det stod en skylt: jag har sovit i 100 miljoner år, väck mig inte! och så andades den och rörde på svansen så det såg verkligen ut som att den låg där och sov bara, Amira vägrade tro att den inte var riktig först haha.


Det var en solig och härlig dag och det var kul att gå dit med Amira, hon har blivit så stor nu, ingen vagn eller nå behöver man ha längre bara ta henne i handen och gå, min stora prinsessa som ändå alltid kommer vara min bebis


Först ut är Amira och T-rex!

Bustjejen <3


Puss min prinsessa!! <3