söndag 29 november 2009

1:a Advent

Har spenderat denna första advent med att göra ingenting i stort sett, bara varit lat. Amira sov en stund mitt på dagen då hon vaknat supertidigt både igår och idag och ändå somnat sent så hon var ju grinig och behövde vila, skulle jag också velat göra men tänkte att det var bäst att låta bli så att jag kan somna ikväll. Var iväg ut en kortis för o handla hem lite saker. Sen åt jag lussekatter och läste aftonbladet och efter det har jag och Amira spelat memory och shoppingspelet det var kul men jag är trött nu gääsp.

Imorgon är det planeringsdag med jobbet inne i stan och det blir en heldag, hoppas jag orkar vara med hela dagen det är ju så knivigt iom min sjukskrivning.

Nu ska jag gå och lägga mig på sängen och kolla på tv och bara lata mig.

Hoppas ni alla haft en bra första advent! Blev inget bakande här hemma denna helg, vi (läs jag) var lite för lat för det. ;)