torsdag 3 december 2009

I valet och kvalet..

Idag är jag sååå trött, har varit hemma med Amira som var lite hängig efter vaccinationen häromdagen men det är inte det som gjort mig trött, vet d tusan vad det är men trött är jag. Piggnade på efter jag gick och fixade lite rostat förut som jag smällde i mig.. var tvungen o göra nåt för o väcka mig själv.



Ligger och glor på tv nu i ett väldigt stökigt sovrum. Det är stökigt för det ska tapetserar här och i Amiras rum. Jag har våndats sedan i tisdags med att välja tapeter till mitt rum, hittade en jättefin till Amiras rum direkt men för mig var det svårare. Fick reda på i tisdags att jag skulle få omtapetserat och att målarn skulle komma idag så jag har inte haft så lång tid på mig. Valde iaf två olika till sist till mitt rum, en mörkbrun med blommönster som fondtapet och en vit till resten av rummet. Såg dock min drömtapet när jag var in på järnaffären här i centrum och önskar jag kunde fått den, det var himla dåligt urval man fick av hyresvärden men men.. hoppas det blir fint.


Ska få den lilla i säng här nu. Slänger in några bilder av fondtapeten och tapeten till Amiras rum.


Denna ska Amira ha i sitt rum, så söt rosa med hjärtan som har silverkant runt dem, dock ska hon inte ha bården som är med på bild.


Nedan är den tapet jag valt som fondvägg i mitt sovrum den är lite mörkare irl dock.