onsdag 9 december 2009

Strömavbrott och studiebesök

Godmorgon säger jag fast det nästan är lunch nu.

Strömavbrottet är avklarat och vi hann ut ur lgh innan de slog av strömmen och ända ut, de var väldigt punktliga faktiskt. Hade dock glömt bort att jag ställt mitt alarm att inte ringa på onsdagar då jag har varit ledig på onsdagarna när jag varit sjukskriven på 50%. Så vi försov oss liite men jag tror aldrig Amira har varit så snabb att klä på sig nån gång som hon var idag, kanske får säga att det är strömavbrott varje dag för o sätta lite fart på henne ;)

Jag fick i mig frukost och hon åt på dagis, jag stannade kvar på dagis till kl 10 faktiskt, skulle aldrig ha hitat upp till dörren ens så svart blir det här i trapphuset utan ström så eftersom jag ändå var ledig passade jag på att stanna en stund på dagis och se hur de har det där inte bara lämna jämt, har man tiden så why not. Minns när jag var liten och mamma kom och hälsade på i skolan ibland det var så roligt och man var så stolt då. Jag var riktigt populär där på dagis bland alla barnen och alla ville spela spel med MIG och prata med mig och så. Det gör under för självkänslan att umgås med barn ibland :) så populär har jag nog aldrig känt mig haha.

Nu håller jag på med tvätten och så sitter jag o äter lite smågodis, skulle ha det till fredag ju men kan inte låta bli det ;). Ska försöka spara lite iaf. När tvätten är klar ska jag fixa lite lunch sen ta det lugnt innan jag hämtar Amira och åker till simskolan, tänkte åka dit lite tidigare så hinner hon bada en stund i äventyrsbadet som de har på badhuset innan simskolan börjar.