söndag 6 december 2009

Ooops..

Har torkat kiss i sängen och bäddat rent och stoppat lakan i tvättmaskinen (tack o lov för egen maskin)och hon sover igen torrt och skönt. Det är inte ofta hon har nån sån nattlig olycka numer och hon har varit blöjfri nattetid sedan hon var nästan 3 år men ikväll var en sån kväll då olyckan och oturen var framme. Minns själv när man hade nån sån olycka som barn, man hade drömt att man satt på toa och "släppte på" och så upptäckte man att man låg i sängen. Kan drömma sånt fortfarande men då är det mer att jag drömmer att jag sitter på toa och ska kissa och är så kissnödigt men kan inte kissa och till sist vaknar jag och inser att jag är i sängen och pallrar mig upp på toa.

Nu borde jag sova men sitter och pillar på en almanacka som jag ska ge mamma i julklapp med bilder av Amira och Nils. Har inte så mkt pengar så det är det jag kan ge henne men det blir nog uppskattat hoppas jag.