fredag 11 december 2009

I knew it!

Jag visste det, jag och resten av hela Sverige som kollat idol visste att Erik skulle vinna! Det kändes som att det aldrig var någon tvekan.

Min fråga till er där ute nu: Var det rätt låt som vann? Lr rätt PERSON som vann snarare??

Blir att lite rörd ändå av allt nu, hela glädjeyran som råder efter Eriks vinst, känner en tår komma i ögonvrån typ ;) Är verkligen lättrörd sen jag fick barn, innan det så var jag kall som sten typ, jag grät aldrig för nåt nästan. Men Amira fick mig o mjukna, hela mammarollen fick mig o mjukna och nu gråter jag åt barnprogram t.o.m. Klarar knappt av o se början av bröderna Lejonhjärta för då gråter jag när de dör och kommer till Nangiala. Det är väl det att man tänker på ett annat sätt som vuxen och dels att man är lite blödigare som mamma, tror det nästan är ett måste.

Minns när jag kollade s.k sorgliga filmer med tjekompisarna och de satt o grät ikapp nästan och jag rörde inte en min typ.

Nu blev det här ett inlägg om allt annat än det var tänkt från början ju.. nåja.. skrev av mig lite mitt i allt.

Men tycker ni det var rätt person som vann Idol 2009??