lördag 19 december 2009

Kommer ingenstans..

Verkar inte som jag kommer iväg för nån shopping ändå, A börjar gråta och klättra på mig när jag säger att jag måste åka iväg, hon vill inte vara ensam med mormor hemma. Det som har gått så bra förut, efter mormor blev sjuk så funkar det inte alls lika bra längre, nu är hon så oehört mammig den lilla skitungen ;)

Vore så skönt o få klart allt med klapparna.  Ska köpa en grej åt mamma på onsdag bara efter jobbet sen är jag klar. Köper åt syster och brorsonen i januari de kommer inte hem till jul iaf så. Det jag har kvar åt Amira är en keyboard och lite kläder samt hårspännen, tror att mamma kanske köper keyboarden åt henne.

Nu ska jag iag ta och slänga mig i duschen har inte kommit iväg o gjort det ännu.. det känns som jag har två barn o ta hand om här hemma nu när mamma är här då hon inte orkar nåt själv så får jag plocka och ha mig och passa upp på henne med.