onsdag 23 december 2009

Ho ho ho..

Halloj, det är dåligt med uppdatering här nu från min sida. Jag är ju bara såååå trött hela tiden och när kvällen kommer har jag inte ork att skriva nåt direkt. Ska snart hoppa i säng men tänkte berätta lite om hur det gick efter akutenbesöket igår. Det var ingen skelettskada, troligen en liten muskelruptur eller sträckning. Det känns mkt bättre idag, äter smärtstillande regelbundet vilket också håller det i sjack så att säga.

Jag äter så jäkla mkt piller just nu att jag knappt kan hålla reda på om jag tagit när jag ska ta. Tror jag måste byta eller sluta med antidepp då jag gått upp så himla mkt i vikt på så kort tid trots att jag äter bra kost och tränar regelbundet, det har bara sagt *Poff* och nu stirrar en flodhäst tillbaka i spegeln på mig känns det som :( Är även väldigt disträ och konstant trött samt får “hot flashes” och svettas som en gris det är sånt som kommer plötsligt och kryper på mig och om nätterna drömmer jag för mkt liksom, det är fööör mkt hjärnaktivitet som gör att jag inte sover bra. Inte mardrömmar utan bara drömmar men för mkt av dem. Jag är okoncentrerad och är lite som en zombie ibland känns det som, ofukuserad och okoncentrerad.

Ska det vara såhär så blir man ju inte mindre deppad för sjuttsingen, ser gravid ut nu då allt sätter sig på magen. Har en jobbarkompis som är gravid o ska ha barn i april men hon är smalare än mig fortfarande. Ser ut som jag är skengravid typ.. Nä nåt måste hända såhär kan jag inte ha det!

Nu orkar jag inte hålla ögonen öppna mkt längre så jag nöjer mig med det här nu.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!!