lördag 12 december 2009

SEX

Sitter och ser Robinson i sängen nu, Amira sover bredvid. Jag inser att jag är inne på min 6:e!!! lussebulle för idag o hå å hej jag som vill bli av m lite extravikt, men jag tycker rätt synd om mig själv nu, jag är supertrött och har fått mensvärk. AJ det är inte skönt ju.. o då kan jag heller inte somna så jag tröstar mig med lussekatterna men å andra sidan kanske d e lika bra de finns inte kvar imorgon då ju så jag kan inte gå o norpa av dem då utan kan hålla mig till EN ätardag i veckan lr En dag och en kväll då eftersom vi hade fredagsmys igår kväll också.

Ska väl ägna den närmsta tiden med att surfa runt lite på nätet o läsa lite bloggar och se vad andra har för sig. Är så seg så jag ids inte ens leta fjärrkontrollen och byta kanal på tv;n så hoppas det är nåt bra som kommer nu efter Robinson ;)
Sen ska jag väl ta och sova och imorgon kommer mamma :)
Det var ju evigheter sen hon var här känns det som.